دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

و اینک یک کتاب کامل و جامع برای آنها که دوست دارند بدانند HTML5 چیست اطلاعات در مورد HTML5 بگیرند و چه کارایی هایی دارد، این ایبوک از سایت نرم افزاری دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده تا مختصر و مفید در مورد HTML5 به شما توضیح دهد. HTML5 چیست؟ یک راه تازه برای نگاهی به دنیای وب! همه افراد از آن استفاده می کنند در حالی که هیچکس نمی داند که اچ تی ام ال 5 چیست.
بسیاری از مردم تنها به این خاطر این از HTML 5 استفاده می کنند چون آن از نسخه چهار بالاتر است و آن را از نسخه قبلی کامل تر می دانند و می دانند که این نسخه نسبت به قبلی مشکلات کمتری خواهد داشت اما واقعا HTML5 چیست؟ شما با خواندن این کتاب به همه نکات HTML5 پی خواهید برد و بر آن اشراف کاملی پیدا خواهید کرد و خواهید فهمید که دلیل استفاده گسترده از آن به خاطر چیست؟ این کتاب شما را با دنیای وب نزدیک تر خواهد کرد و به شما دیدی تازه و نو از دنیای وب و به خصوص زبان html می دهد. کتاب HTML5 چیست تنها در 18 صفحه و در فرمت PDF ایجاد شده است.

What Is HTML5 eBook - کتاب HTML5 چیست؟

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
منبع: www.freedownload.ir


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود ایبوک,دانلود کتاب HTML5 چیست؟,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

کتاب آموزش لپ تاپ با سیستم عامل مک سایت نرم افزاری دانلود رایگان را بر آن داشت تا این بار آموزش کامل و کاربردی مک بوک برای مبتدیان و آنهایی که قبلا هیچ چیزی از کامپیوتر نمی دانستند را به اشتراک بگذارد. آیا به تازگی یک مک بوک جدید خریده اید؟ می خواهید شبکه های لپ تاپ، یا اتصال لپ تاپتان را به شبکه های بی سیم فرا بگیرید؟ جایی بهتر از این کتاب که ویرایش دوم آن است برای پیدا کردن آنچه که می خواهید نخواهید یافت.
شما با استفاده از لپ تاپ مک خود می توانید فیلم، موسیقی، اسناد، پست الکترنیکی و چگونگی گشت و گذار در اینترنت را در این کتاب فرا بگیرید. اگر شما کسی هستید که از یک کامپیوتر پی سی به مک بوک آمده اید این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه می توانید ویندوز را بر روی لپ تاپ مک خود اجرا کنید. در صورتی که شما میخواهید یک مک بوک را در آینده بخرید یا اینکه در حال حاضر یک مک بوک دارید این کتاب MacBook For Dummies بهترین مرجع برای آموزش مک به شما می باشد.

MacBook For Dummies eBook - دانلود کتاب آموزشی مک بوک

شما در این کتاب آموزش مک بوک فرا خواهید گرفت

  • یاد گیری مکان های: محفظه باتری، دوربین، پرت ها و دکمه ها
  • انتقال فایل های خود از یک کامپیوتر قدیمی تر
  • استفاده از تمام ویژگی های جدید mac os x
  • آموزش کار با imovie, itunes, iphoto و graveband
  • تنظیم مک بوک برای کاربران مختلف
  • مدیریت کردن موسیقی، عکس و فیلم
  • استفاده از بلوتوث و تمام دستگاه های ارتباطی بی سیم
  • آموزش بازیابی اطلاعات شما با استفاده از نرم افزار idisk

    www.freedownload.ir

ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

این کتاب برنامه نویسی سی شارپ را که این روز ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است آموزش می دهد که وب سایت نرم افزاری دانلود رایگان کتاب C# Programming: From Problem Analysis to Program Design را با اشتراک گذاشته است. تمامی فصل هایی که در این کتاب زبان سی شارپ نوشته شده به این صورت است که در ابتدا اهداف آن فصل را بیان می کند و در انتهای فصل نیز مفاهیمی که از اهمیت بیشتری در آن فصل برخوردار بوده اند را بازگو می کند.
همچنین در پایان هر فصل یک تمرین کد نویسی آموزش C# وجود دارد به طوری که تمامی مباحث توضیح داده شده در آن فصل با انجام آن تمرین به طور کامل مرور می شود. کتاب آموزش سی شارپ هم برای برنامه نویسان تازه کار و هم برای برنامه نویسان باتجربه که با دیگر زبان های برنامه نویسی هم کار کرده اند مناسب می باشد. یک فصل از این کتاب به برنامه نویسی وب با استفاده از asp.net اختصاص داده شده است. این کتاب الکترونیکی در 1088 صفحه و در قالب پی دی اف منتشر شده است.

C# Programming Problem Analysis Program Design eBook - کتاب آموزش سی شارپ

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

منبع: www.freedownload.ir

 


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود رایگان بازی کامپیوتری,دانلود رایگان نرم افزار کاربردی,دانلود رایگان دیکشنری,دانلود کتاب الکترونیکی آموزش سی شارپ, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دانلود رايگان کتاب شگفت انگیز EbooKMagic مهر ماه 1390 - جاوا


کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه مهر ماه 90 به همراه كتاب پزشكي سلامت ايبوك كه جدیدترین نسخه این کتاب را براي شما آماده كرده ايم. اين نرم افزار یک کتاب شگفت انگیز بوده كه بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه قابليت پشتيباني از جاوا را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.
رویدادهای این ماه :
- شهادت امام جعفر صادق (ع)
- ولادت حضرت فاطمه معصومه س و روز دختر
- روز جهاني سالمندان
- روز جهاني كودك
- ولادت امام رضا (ع)
- روز بزرگداشت حافظ
- روز جهاني استاندارد
شما بنويسيد!
دريا و صاحب پمپ بنزين يا گدا! و ...

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

منبع:www.asandownload.com


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: شنبه 9 مهر 1390برچسب:دانلود رایگان ایبوک,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 کتاب آموزش برنامه نویسی آندروید کتابی که است که به شما نشان چگونه می توانید با آندروید کار کنید و از وب سایت نرم افزار دانلود رایگان آموزش برنامه نویسی اندروید 3 گذاشته است. در این کتاب شما برنامه نویسی آندروید را در طی چهل تمرین شخصی فرا خواهید گرفت. این کتاب به شما نشان میدهد که گونه می توانید برنامه های پیچیده ای برای آندروید بنویسید. در این کتاب در مورد بسیاری از فن آوری هایی که در دیگر کتاب های مربوط به آندروید آورده شده است نیز بحث شده است.

تمارین آورده شده در این کتاب الکترونیکی شما را با اصول اولیه ایجاد برنامه های آندرویدی آشنا می کند. تمامی آموزش های کتاب Android Programming Tutorials از طریق بسیاری از روش های لذت بخش انجام می شود. تمام کد هایی که در این کتاب به کار برده شده است قابل دسترس می باشد تا اگر در جایی به مشکل برخوردید از آنها استفاده کنید. کتاب آموزش برنامه نویسی آندروید 3 در مقایسه با سایر کتاب هایی که تنها به شما می گویند که چه چیزی قابل دسترس است بسیار عالی می باشد.

 

Android Programming Tutorials v3.2 for Android 3.0 eBook - کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید 3

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
منبع:freedownload.ir


ادامه مطلب
نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:دانلود ایبوک,دانلود رایگان نرم افزار و عکس, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

کتاب الکترونیکی حاضر آموزشی قطعی و نهایی است بر تکنولوژی ایجکس که از سایت نرم افزار دانلود رایگان با فرمت PDF ایبوک در 990 صغحه منتشر شده است. آیا ایجکس یک تکنولوژِی جدید است یا اینکه توسعه دهندگان وب سال هاست که از آن استفاده می کنند؟ در واقع هر دو! این کتاب ای جکس در واقع به شما نشان میدهد که علاوه بر استاندارد های ایجکس این فناوری های قدیمی است که اجازه می دهد تا شما یک وب سایت کاملا مدرن را ایجاد کنید.
این کتاب آموزش آژاکس به شما توضیح می دهد که چگونه از استانداردهایی چون جاوا اسکریپت، css, xml, xhtml برای ساخت برنامه های کاربردی تحت وب استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک مروگر وب و یا یک وب سایت را به یک برنامه واقعی و کاربردی تبدیل کنید. و همچنین دلیل استفاده توسعه دهندگان وب از ایجکس که سریعتر، ساده تر و ارزان تر است را آموزش ایجکس خواهید دید.

Ajax The Definitive Guide eBook - کتاب راهنمای قطعی ایجکس

همچنین در کتاب راهنمای ایجکس یاد خواهید گرفت

  • چگونه جایگذاری کردن xml به جای json
  • کار بر روی جدول ها و لیست ها و همچنین جعبه های ویندوز
  • ایجاد انیمیشن، داده های معتبر و فرم ها تعاملی
  • جستجو و خدمات وب
  • ساخت بازی های اینترنتی بدون پلاگین و استفاده از ایجکس برای ارتباطات تجاری

دانلوددانلود رایگان کتاب راهنمای ایجکس (حجم : 8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:دانلود,دانلود رایگان نرم افزار و کتاب,دانلود رایگان عکس و نرم افزار,دانلود رایگان ایبوک, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

کتاب پیش رو در مورد ابزارها و جستجو در گوگل می باشد که از سایت نرم افزار دانلود رایگان منتشر شده است. این روزها هیچ کس واقعا نمیتواند تمامی چیزهای مربوط به امکانات یک سایت مانند گوگل را فرا گیرید. چرا که این کار وقت بسیار زیادی را می گیرد، و شاید هم در انتها نتوان تمامی چیزاهای مربوط به آن را فراگرفت. پس بهتر است که مطالب مفید و کاربردی که به بیشتر به کار می آیند را در مورد آن یاد بگیریم. این کتاب آموزش گوگل به سرعت به شما نحوه انجام کارها توسط ابزارهای گوگل را نشان خواهد داد و شما با صرف کمترین وقت ممکن میتوانید کار کردن با ابزارهای گوگل را یاد بگیرید.
همچنین با استفاده از این کتاب الکترونیکی که سرعت در آن حرف اول را می زند می توانید انجام جستجو های قوی را فرا بگیرید. شما خواهید توانست تصاویر مورد علاقه خود را در کمترین زمان با استفاده از گوگل بیابید. با استفاده از این کتاب شما میتوانید نحوه استفاده از نوار ابزار گوگل را به طور کامل فرا بگیرید. و همچنین خواهید توانست با استفاده از ابزار گوگل ارث در تمام زمین به جستجو و کشف بپردازید. کتابی کامل و سریع برای آنهایی که می خواهند همه چیز را در مورد گوگل بدانند. کتاب حاضر با فرمت CHM در 360 صفحه مفید با توضیحات کامل به بررسی ابزار های گوگل تا سال 2006 پرداخته است.

Google Search and Tools in a Snap eBook - کتاب آموزش ابزار ها و جستجوی گوگل در یک لحظه

دانلوددانلود رایگان کتاب آموزش ابزار گوگل و سرچ (حجم : 10.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود ایبوک,دانلود رایگان کتاب آموزش ابزار گوگل و سرچ , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com